Stadium, Nike ja Espoon Palloseura ovat sopineet yhteistyön jatkosta vuoteen 2030 ulottuvalla sopimuksella. Sopimus on jatkoa vuonna 2020 alkaneelle yhteistyölle, jolloin seuran viralliseksi tuotemerkiksi tuli Nike. Stadium on toiminut seuran varustetoimittajana vuodesta 2013.
Jalkapallolla on keskeinen rooli Stadiumin liiketoiminnassa, ja yritys on ollut aktiivisesti tukemassa seuratoimintaa niin juniori- ja ruohonjuuritasolla kuin kilpaurheilun saralla. Stadium on tehnyt merkittäviä investointeja Team Sales -toimintansa, vastaamaan entistä paremmin joukkueiden ja pelaajien tarpeisiin sekä palvelemaan seuroja ketterämmin ja luotettavammin.
Olemme ylpeitä, että saamme jatkaa yhteistyötä yhden suomen merkittävimpien jalkapalloseurojen kanssa. EPS on osoittanut valtavia kehitysaskeleita seuratoiminnan osalta ja toimii loistavana esimerkkinä jalkapalloa lajina kehittävänä yhteisönä. EPS:ssa näkyvät selkeät arvot ja vahva sitoutuminen lajiin ja sen kehittämiseen niin yksilön kuin joukkuetoiminnan osalta, toteaa Stadium aluepäällikkö Petteri Ahokoski.
Espoon Palloseura liikuttaa lähes 1500 tyttöä ja poikaa, viikoittain ja vuoden ympäri. Viime vuosina olemme onnistuneet kehittämään yhteistyötämme haluttuun suuntaan. Yhteiset hankkeet ja osallisuus kehityksessä on ollut avointa ja ratkaisukeskeistä. Arvopohja on yhteinen ja kun taustalla on vahva tiimi ammattilaisia, jotka ovat sitoutuneet yhteistyöhön ja sen kehittämiseen on helppo ottaa katse kohti tulevaa. Tällä uudella sopimuksella haluamme korostaa osapuolten tahtotilaa viedä jalkapalloyhteisöä, ympäristöä sekä jalkapalloa eteenpäin, sanoo Espoon Palloseuran Jalkapallo ry:n toiminnanjohtaja Janne Ohralahti.
Olen todella tyytyväinen, että saimme varmistettua, että EPS on osa Nike perhettä ja Nike osa EPS perhettä myös tulevaisuudessa. Espoon Palloseura oli meidän prioriteettimme suomalaisessa jalkapalloseurakentässä. Olemme erittäin iloisia, että yhteistyö EPS:n ja meille tärkeän yhteistyökumppanin, Stadiumin kanssa jatkuu myös tulevina vuosina. EPS asettaa vaatimustason kumppanuuden osalta todella korkealle, ja me kumppanina haluamme luonnollisesti vastata huutoon kertoo David Nordbeck, joka vastaa Nike seurakaupasta Suomessa ja Ruotsissa.
Stadium on pohjoismaiden suurimpia urheiluketjuja, jolla on noin 180 myymälää Ruotsissa, Suomessa ja Norjassa.
Stadium-konserni koostuu konsepteista Stadium ja Stadium Outlet, joilla on yhteensä noin 180 fyysistä myymälää ja niiden verkkokauppa-alustat. Yhdessä ne muodostavat urheilu- ja urheilumuodin ketjun. Stadium Groupin pääkonttori, jota kutsutaan “palvelutoimistoksi”, sijaitsee Norrköpingissä. Yrityksen omistaa Eklöfin perhe ja se toimii Ruotsissa, Suomessa ja Norjassa.